ORANJESTAD – De Jeugd- en Zedenpolitie heeft vanochtend op last van het Openbaar Ministerie een man opgepakt die wordt verdacht van seksueel misbruik van een minderjarige. De arrestatie werd verricht naar aanleiding van een onderzoek dat tegen de man loopt. Tegelijkertijd is de vader van het slachtoffer opgepakt, wegens vandalisme (NoticiaCla.com heeft hier vanochtend eerder over bericht). Nadat de vader was onderhouden en was gewezen op de consequenties van zijn daden, is hij naar huis gestuurd.