ORANJESTAD - Eerste van de twee groepen arubaanse studenten is dinsdag morgen naar Nederland vertrokken om hun studie daar te beginnen. Het gaat om totaal 248 studenten die in twee groepen waren verdeeld. De eerste groep verliet Aruba rond 11 uur en de tweede groep vertrekt wat later na de middag. Eenmaal in Nederland worden de groepen opgevangen door gevolmachtigd minister Alfonso Boekhoudt en de speciale aankomst comitee van het Arubahuis. Meerdere fotos volgen later op NoticiaCla. Afgebeeld staan momenten van afscheid op het Beatrix luchthaven.