Man aangehouden op verdenking van mishandeling en moord tante

Man aangehouden op verdenking van mishandeling en moord tante

Posted on 3/23/2016, 9:13 PM AST | Updated on 3/23/2016, 9:13 PM AST
ORANJESTAD - De politie heeft een man opgepakt in verband met het overlijden van een vrouw, de tante van de man, die waarschijnlijk als gevolg van lichamelijke mishandeling om het leven is gekomen. Volgens politiewoordvoerder Liliana Rasmijn is de neef van de vrouw, die al eerder werd opgepakt wegens openbare dronkenschap, nu aangehouden in verband met deze zaak. De officier van Justitie had hiertoe opdracht gegeven aan de recherche te Noord.   Vanochtend ontving de alarmcentrale via 911 de melding dat een vrouw thuis onwel was geworden. De alarmcentrale heeft de melding doorgegeven aan de politiecentrale, die meteen een patrouille naar het adres hebben gestuurd. Ook de ambulance kwam ter plaatse en diende gelijk eerste hulp toe. De vrouw, B.B. woonachtig te Moko en geboren in 1942 werd naar het ziekenhuis vervoerd, maar is helaas overleden. De artsen constateerden dat de vrouw vele malen in het gezicht en ol het hoofd was geslagen. De officier van Justitie heeft daarop het lichaam in beslag laten nemen voor verder onderzoek.