Barack Obama ta biaha pa Cuba na maart

Barack Obama ta biaha pa Cuba na maart

Posted on 2/18/2016, 5:31 PM AST | Updated on 2/18/2016, 10:02 PM AST

WASHINGTON - Presidente Mericano Barack Obama ta biaha pa Cuba otro luna. Riba su cuenta twitter el a participa esaki oficialmente awe. "Otro luna mi ta biaha pa Cuba pa avansa nos progreso y esfuerso cu por mehora e bida di e pueblo Cubano", e presidente a tweet awe mainta. Esaki lo bira e prome biaha desde 80 aña cu un presidente activo ta bishita e isla Cubano, desde presidente Calvin Coolidge a haci esaki na 1928. E biahe ta parti di un biahe pa Latino America cu ta hib'e tambe pa Argentina despues.