Interupcion di servicio di e-mail y webmail pa algun ora awe nochi

Interupcion di servicio di e-mail y webmail pa algun ora awe nochi

Posted on 1/26/2016, 7:13 PM AST | Updated on 1/26/2016, 10:49 PM AST

ORANJESTAD - SETAR ta informa, cu pa motibo di mantencion riba e plataforma di e-mail, entre diamars anochi 11or pm (dia 26 di januari 2016) pa diaranson marduga (27 di januari 2016) 1:00 am lo tin interupcion di e servicio di: 

-          E-mail, no por ricibi ni manda e-mail

-          Webmail y Hosted e-mail services

Porfabor tene cuenta cu esaki pa preveni cualkier inconveniencia.