Bloedbank en bankiers samen op zoek naar meer bloeddonors

Bloedbank en bankiers samen op zoek naar meer bloeddonors

Posted on 7/31/2014, 2:32 PM AST | Updated on 7/31/2014, 2:33 PM AST
ORANJESTAD - De Bloedbank en de Arubaanse Bankiersvereniging zijn een gezamenlijke campagne begonnen om meer bloeddonateurs te werven. Een van de leden, de CMB heeft zich woensdag meteen als officiele deelnemer aan deze campagne aangemeld. Marion Agunbero, senior compliance manager en een van de directeuren van de CMB heeft niet alleen namens de bank met de campagne ingestemd, maar heeft ook zichzelf als donor opgegeven en zal 24 keer bloed afstaan. Vertegenwoordiger van de Bloedbank, Aixa de Veer, stelt heel blij te zijn met deze medewerking: "We hopen minimaal 25 personeelsleden per bank als donateur te kunnen registreren. Maar we hopen ook dat niet alleen het personeel, maar ook klanten van de bank zich zullen aanmelden." Iedereen die de komende tijd een bank bezoekt kan ter plekke registreren om donor te worden. Bij elke bank is daarvoor een speciale stand ingericht.