Hospital a celebra Spantenbier cu tur empleado y pashent

Posted on 12/9/2015, 12:12 AM AST | Updated on 12/9/2015, 7:22 AM AST

ORANJESTAD – E edificio na hospital cu a yega su “top” ayera, ta esun unda cu tur e policlinicanan di specialista y algun otro servicio di hospital lo wordo ubica, conoci como e ‘beddehuis” nobo. E stakeholdernan den e proyecto di renobacion y expansion di Dr. Horacio E. Oduber Hospital, a celebra esaki hunto cu tur bishitante, pashent y tur miembro di e personal di e institucion medico. Un ambiente festivo a reina na hospital for di oranan di mainta. E treat a wordo hopi bon ricibi. Durante e di tres cuartal di otro aña, e partinan nobo di e hospital lo keda inaugura.