Boto La Rumbera keto bay perdi riba lama

Boto La Rumbera keto bay perdi riba lama

Posted on 11/27/2015, 5:29 PM AST | Updated on 11/27/2015, 8:20 PM AST

ORANJESTAD - E boto 'La Rumbera' cu total di 10 persona abordo, ta sigui perdi. For di vocero di polis Lito Lacle, ta mustra cu e boto mas sigur ta den awanan teritorial, y mientras cu e no por a confirma nacionalidad di tur, a bisa si cu 'tin local abordo'. For di e website bondia24, ta raporta cu ainda warda costa no a localisa e boto. Tambe nan ta raporta cu autoridad Venezolano ta yudando cu e buskeda, pero cu no a haya nada ainda.

BOTO CU PROBLEMA

E melding lo a drenta diahuebs anochi ora cu pa 9'or di anochi esnan riba e boto a bati alarma pa motibo di problema cu motor. E boto a sali 5'or for di Aruba y despues di e ora menciona pues, tabatin problema cu e boto. NOTA: Esaki ta e potret di e boto.