Ricibi notificacion di bo cobransa via SMS via MiSETAR

Ricibi notificacion di bo cobransa via SMS via MiSETAR

Posted on 11/12/2015, 4:50 PM AST | Updated on 11/12/2015, 9:36 PM AST

ORANJESTAD -  SETAR ta introduci un servicio nobo y completamente GRATIS, awor bo por ricibi notificacion via SMS na momento cu e cobransa ta cla. Pa activa e servicio di notificacion via SMS mester login den MiSETAR, click riba ‘My Profile’ parti ariba banda drechi di e screen, escohe pa activa ‘enable’ e servicio di notificacion di SMS di MiSETAR. Controla e number di celular cu tin como ‘Primary mobile number’  pa e notificacion yega na e number desea. E contenido di e SMS ta consisti di e suma di e cobransa y e ultimo dia cu por pag'e. Pa mas informacion por tuma contacto cu servicio di cliente di SETAR na 114 of via email customercare@setar.aw