Expo Cas 2015 a keda inaugura un dia mas laat

Posted on 10/24/2015, 4:17 PM AST | Updated on 10/24/2015, 5:36 PM AST

ORANJESTAD - Despues cu mester a cancela e anochi di VIP pa motibo di blackout, awe Expo Cas 2015 a habri oficialmente, combinando e parti di VIP cu esnan poni pa bin diasabra. Esnan cu a mustra nan ticket di red carpet a haya nan welcome wine y asina sinti e diferencia. Mes momento nan ta participa na e rifa pa e suma di 500 florin pa tanto diasabra como diadomingo. E rumannan Clayton y Stanley Brown a mustra cu nada no ta stroba ni kibra nan evento. Tur esnan presente a sa di disfruta di e boothnan presente. Nan ta warda bo awe te cu 8or pm y mayan atrobe di 12-8 pm na Renaissance Convention Center. Parkeer ta gratis, pero mester corda bo number pa registra esaki na e booth di Aruparking pa nan 'take care' di bo.