Problema cu holo malo den edificio di DIMAS atrobe

Problema cu holo malo den edificio di DIMAS atrobe

Posted on 10/6/2015, 10:27 AM AST | Updated on 10/6/2015, 10:29 AM AST

ORANJESTAD – E problema di holo straño y malo un biaha mas a afecta e edificio den cual DIMAS y DAO ta situa. Awe mainta un biaha mas trahadonan a keha di e holo malo y mester a actua riba esaki. NoticiaCla.com ta pendiente di mas informacion riba e caso aki, cu tin atencion di autoridad caba. No ta conoci si mester a manda personal cas atrobe y/of si nan mes a bay cas malo.