Free WIFI na Aeropuerto Reina Beatrix powered by SETAR

Free WIFI na Aeropuerto Reina Beatrix powered by SETAR

Posted on 9/23/2015, 9:24 PM AST | Updated on 9/24/2015, 6:16 AM AST

ORANJESTAD - Ayera dia 22 di september, Aeropuerto Reina Beatrix oficialmente a lansa "FREE WIFI" pa tur usuario y pasaheronan durante un agasaho na unda nos minister di turismo y transportacion Otmar Oduber, director di AAA N.V. James Fazio y director di SETAR N.V. Roland Croes a hiba palabra. Pasaheronan por surf riba internet, uza social media etc completamente gratis mientras nan ta wardando riba nan vuelo. Riba e potret por mira momento cu oficialmente ta power e Free WIFI on.