ORANJESTAD - Zaterdagavond heeft Aruba in El Salvador de Miss Teen Americas 2014 gewonnen. Daarmee wist De Arubaanse kandidate Chysah Verstappen, die een week lang om deze titel heeft gestreden, vertegenwoordigsters van 11 andere landen van het Amerikaanse continent achter zich te laten. De vertegenwoordigster van Ecuador kreeg de titel van "First Runner Up", terwijl Brazilie op de derde plaats eindigde. Chysah werd in El Salvador bijgestaan door haar ouders, Eric en Maritza Verstappen, de voorzitter van de GLW stichting, George Winterdaal en haar begeleider, Endy Croes. Het is de tweede keer dat Aruba deze titel behaald: in 2011 viel deze eer toe aan Noelia Khalil. Chysah Verstappen keert maandag rond 12 uur weer terug in Aruba.