Voluntarionan a 'meld' pa drecha edificio parlamento

Posted on 8/31/2015, 11:35 AM AST | Updated on 8/31/2015, 12:24 PM AST

ORANJESTAD - Actuando riba peticion di gobierno, awe mainta un grupo di persona a meld na parlamento pa por cuminsa cu e trabou di reparacion na edificio di parlamento. Manera ta conoci, diahuebs, disturbionan a laga e edificio basta destrosa. Como 25 bentana y porta kibra y mas destruccion cometi. Den fin di siman (manera cu NoticiaCla.com a raporta), a haci un peticion pa voluntarionan acudi pa yuda cu e trabounan di reparacion. Den un conferencia a elabora mas riba esaki dialuna mainta atrobe.