Rey Willem-Alexander a yega Aruba

Posted on 3/17/2026, 10:01 PM AST | Updated on 3/17/2026, 10:16 PM AST

ORANJESTAD - Rey Willem-Alexander a yega Aruba diamars anochi, pa e ta presente na e celebracion di Himno & Bandera diaranson. E la yega den e avion di gobierno hulandes, y a pilotea e avion como co-piloto tambe. Na pia di avion, Rey Willem-Alexander a keda ricibi pa SE Gobernador Alfonso Boekhoudt y su señora, Prome minister Mike Eman y su señora, y e director nobo di aeropuerto. Despues nan a keda combersa un rato riba e pista pa despues mobilisa den e bus special, cu a transporta nan pa e hotel di e Rey. Diaranson mainta tempran e programa oficial ta inicia, na Fort Zoutman unda cu e Rey lo reuni cu Gobernador, Prome minister y mas dignatario. Di eynan lo continua cu e programa protocolario. Noticiacla lo tin cobertura durante curso di e dia.