Placa di overtime di imigracion ta garantisa

Placa di overtime di imigracion ta garantisa

Posted on 7/2/2014, 12:29 AM AST | Updated on 7/2/2014, 12:42 AM AST

ORANJESTAD - Ningun momento no a bisa cu no tin placa pa paga overtime di e personal di imigracion. Hefe di e departamento di imigracion, esta IASA, Gerald Vingal diamars a sigura na NoticiaCla cu no tin problema cu placa. "Dia 4 di juli overtime lo wordo paga" Vingal a sigura NC. Loke tin cu haci, ta ahustenan pa resto di anja, pa cual a yama un reunion pa splica tur hende cu mester bay atende cu e placa di un forma diferente pa e yega. E menasa di accion manera cu sindicato a yame, ta solamente pa e pago di luna di mei cu trahadonan no a haya na juni ultimo.