Pontilius: Gobierno cu sinta, mester traha mas cu gremio
Posted on 2/14/2025, 10:24 AM AST | Updated on 2/14/2025, 10:32 AM AST
ORANJESTAD – Gobierno nobo cu sinta, mester traha mas cu e gremionan na Aruba. Esey ta e mensahe di e actual mediador Anselmo Pontilius, den e programa Noticiacla LIVE diahuebs anochi. Den e VIDEO AKI e ta splica esaki.