Stichting Parkietenbos: Huma y holor malo saliendo for di dump atrobe

Stichting Parkietenbos: Huma y holor malo saliendo for di dump atrobe

Posted on 2/6/2024, 9:38 AM AST | Updated on 2/6/2024, 9:39 AM AST

ORANJESTAD - Diadomingo merdia te cu anochie y ayera dialuna mainta habitantenan di e barionan den besindario di e Dump di Parkietenbos a sinti holo masha stinki y huma cu tabata bin di e Dump di Parkietenbos. Durante dia bisiñanan tabata puntra otro si nan tambe ta hayando e holo malo. A bin resulta cu for di Buena Vista, Parkietenbos, Simeon Antonio te cu e ultimo cas riba Bucutiweg a haya e huma cu holo malo aki cu tabata sali di e Dump di Parkietenbos mainta trempan. Stichting Parkietenbos a yama Serlimar pa puntra kiko ta wordo haci riba e tereno di Dump pero ningun hende tabata tuma e telefon. Bisiñanan ta hopi rabia y lo bay cuminsa vigila ta kiko pasando.