Problema tecnico ta pone Dimas habri nan edificio nobo te otro siman

Problema tecnico ta pone Dimas habri nan edificio nobo te otro siman

Posted on 7/23/2014, 1:54 PM AST | Updated on 7/23/2014, 1:56 PM AST

ORANJESTAD – Den na algun contratiempo tecnico, Dimas no por habri den su edificio nobo ainda diahuebs awor. E intencion tabata pa nan cuminsa ofrece nan servicio na nan edificio nobo dia 24 di juli proximo. Pero esaki awor ta keda posponi pa dia 28 di july E edificio nobo ta keda na Paardenbaaystraat, y tabata e ex edifico di Ontvanger, cu despues di 3 anja di trabou, a keda renova completamente.