Enseñansa pa Empleo a devela su logo nobo y renoba edificio

Enseñansa pa Empleo a devela su logo nobo y renoba edificio

Posted on 11/13/2023, 3:05 PM AST | Updated on 11/13/2023, 3:06 PM AST

ORANJESTAD –Dialuna mainta Minister di Turismo y Salud Publico sr. Dangui Oduber a atende un conferencia di prensa unda a celebra e desvelo di e logo nobo y tambe e renobacion moderno di e edificio di Enseñansa pa Empleo (EPE).  

Enseñansa pa Empleo a wordo funda na aña 1988 y a bira un centro di enseñansa pa e industria di hotelero y turismo. Turismo ta keda e pilar principal di nos economia y Enseñansa pa Empleo ta keda un instituto importante cuta ofrece cursonan basa riba e necesidad di e mercado laboral y trese educacion popular riba un nivel alcansabel pa tur hende.  

E tabata un mainta ameno caminda Minister Oduber a ricibi un “tour” di e diferente cursonan cu ta wordo duna. Awendia Ensenansa pa Empleo ta ofrece un variedad di cursonan riba diferente nivel manera servicio na cliente, bartending, waiter/waitress y esaki ta crea oportunidad pa nos comunidad haya mas conocemento pa por brinda e miho servicio na nos bishitantenan y yuda mantene nos industria di turismo y economia fuerte.  

Na aña 2022 tawata tin 600 persona cu a sigui cursonan y e aña aki mas di 1600. Danki na crecemento di turismo tin cuponan di trabou nobo.