Aruba ta cla pa Aña di Rey 2015

Aruba ta cla pa Aña di Rey 2015

Posted on 4/26/2015, 4:34 PM AST | Updated on 4/26/2015, 4:40 PM AST

ORANJESTAD - Aruba ta cla pa celebra Aña di Rey 2015. Mientras cu varios actividad deportivo y cultural a cuminsa for di diabierna caba, e ceremonia protocolario mes ta tuma lugar dialuna mainta na Parke Wilhelmina, y ta cuminsa pa 9'or di mainta. Despues di e ceremonia, ta tuma lugar e entrega di e Copa Hubenil Gobernador Felipe B. Tromp na e ganador di e aña aki. Manera e potret riba portada ta ilustra tambe, e spiral rotonde na aeropeurto tambe ta bisti cu bandera di Aruba y Hulanda, na honor di e dia aki.