Otro chauffeur ta accidenta riba Watty Vos Blvd

Posted on 5/22/2022, 10:40 PM AST | Updated on 5/22/2022, 10:45 PM AST

ORANJESTAD - Atrobe un chauffeur ta perde control y ta subi su auto riba e parti mey mey di Watty Vos Boulevard. Diadomingo anochi na altura di Kooyman, un chauffeur a perde control y accidenta. E tabata bisti ainda na uniform di baseball despues cu e lo a participa na wega. E la dal drinks dimas, cu e consecuencia conoci. Polis despues a detene e persona y hibe warda. E auto, un Toyota Yaris a sufri poco daño y e rotonde tambe, pa cual personal di WVB mesora a acudi pa atende cu e parti ey.