SETAR su End of Year Clean-Up tabata EXITOSO!

Posted on 12/7/2021, 3:46 PM AST | Updated on 12/7/2021, 3:49 PM AST

(ADVERTORIAL) 

ORANJESTAD - Den un forma di yuda y duna bek na nos comunidad, SETAR a organisa e “End Of Year Clean-Up” durante e weekend cu a pasa. A pone varios container na diferente localidad rond di Aruba, p’asina duna e oportunidad na comunidad pa haci nan cura y bario limpi. Cu e proyecto aki,SETAR kier a conscientisa tambe tur cuidadano pa mira e importancia di mantene nan cura limpi y pa no laga sushi acumula. 

Ya den oranan trempan di diasabra por a mira un presencia grandi di pick-up y autonan yena cu sushi, unda hendenan den tur bario a probecha pa limpia nan cas y nan cura. Nos ta considera e weekend aki uno exitoso, mirando e comentarionan positivo cu SETAR a ricibi pa e iniciativa aki. E necesidad di pone containernan den barionan pa tira sushi ta algo existente y nos ta contento cu e iniciativa aki a contribui na yuda tene nos Aruba mas limpi.