Sindicatonan: Diaranson ta ‘Dia Nacional di Accion!’

Sindicatonan: Diaranson ta ‘Dia Nacional di Accion!’

Posted on 12/6/2021, 3:01 PM AST | Updated on 12/6/2021, 3:07 PM AST

ORANJESTAD – Un total di 13 sindicato a declara diaranson awor como dia nacional di accion. Particularmente esaki ta nifica cu tur e sindicatonan aki lo reuni entre 7’or y mei pa 9’or di mainta como forma di protesta. Por considera esaki mesora tambe como e inicio di un paro nacional, pero di 2 ora. Mas despues e sindicatonan lo duna mas informacion den un forma mas oficial. E motibo di e accion ta e continuacion di retencion di salario di 12.6%, di un forma unilateral, mientras cu mes momento a para Fase y Loonsubsidie.