ORANJESTAD – Di e 39 pashent cu Aruba a manda pa Colombia debi na e pandemia, 13 a fayece di cual 12 no tabata vacuna. Asina minister di salud Dangui Oduber a bisa diahuebs den e conferencia di prensa riba actualisacion di Covid19. Di e 39 pashentnan, 10 a bolbe Aruba recupera, pero tin 16 ainda cu ta na Colombia pa nan recuperacion. Potret ta cortesia di Aruba.nu.