Dos klas completo di scol na Bonaire a bay den cuarentena debi na Covid19

Dos klas completo di scol na Bonaire a bay den cuarentena debi na Covid19

Posted on 9/3/2021, 9:57 AM AST | Updated on 9/3/2021, 10:09 AM AST

KRALENDIJK – Riba conseho di departamento di Salud Publico di Bonaire, a manda dos kklas completo den cuarentena pa motibo di Covid19. Esaki pasobra algun alumno a keda contagia cu e virus. Ta trata di alumnonan cu keho leve na un scol basico y uno na un scol secundario. Tur e dos klasnan aki ta bay den cuarentena di 2 pa 7 di September 2021. A informa tur mayor y instancianan necesario di e situacion aki. Actualmente tin 17 caso activo di Covid19 na Bonaire, y diahuebs 7 persona a test positivo. No tin ningun hende hospitalisa y tin 17 persona te awor a muri di e virus.