Na Hulanda 15 persona a muri despues di a vacuna pa Covid19

Na Hulanda 15 persona a muri despues di a vacuna pa Covid19

Posted on 2/9/2021, 9:18 AM AST | Updated on 2/9/2021, 9:18 AM AST

AMSTERDAM – Te awor tin 15 raportahe di casonan fatal despues di vacuna di Covid19, segun Bijwerkingencentrum Lareb. Segun e organisacion ta trata di mayornan vulnerable  cu tabatin problema di salud caba. Un mitar di nan a haya kehonan conoci como efecto secundario despues cu nan a haya e vacuna. Efectonan tabata keintura, mariamento, y mas. E kehonan aki riba nan mes no ta e motibo di e morto, pero por conduci na empeoramento di e salud di tal forma cu e ta bira fatal.