Docentenan EPI C&T kier fecha di pago di overtime sino ta welga atrobe

Docentenan EPI C&T kier fecha di pago di overtime sino ta welga atrobe

Posted on 2/5/2021, 6:18 PM AST | Updated on 2/5/2021, 6:25 PM AST

ORANJESTAD – Docentenan di EPI Unidad Ciencia y Tecnologia   a informa minister di Enseñansa Rudy Lampe cu lo reanuda trabou for di diabierna 5 di februari 2021 (awe) cu e condicion cu nan ta haya sa por escrito, ki dia ta paga overtime pendiente. Sino e docentenan lo comtinua cu nan accion diamars awor 9 di februari 2021. Asina e docentenan a contesta e mandatario den un carta diabierna (awe), basa riba e contesta di e minister diahuebs ultimo. Despues cu e docentenan a bay den accion diahuebs, e mandatario a contesta nan, pero e contesta no tabata satisfactorio. E docentenan a bay di acuerdo solamente cu lo haya pago di overtime te cu 4 ora basa riba un ‘volle betrekking’. Por lesa e ultimo carta di e docentenan AKI.