Krozendijk biedt excuses en neemt ontslag uit koningin comissie SMAC

Krozendijk biedt excuses en neemt ontslag uit koningin comissie SMAC

Posted on 1/25/2015, 3:22 PM AST | Updated on 1/25/2015, 3:24 PM AST

ORANJESTAD – “Ik neem alle verantwoordelijkheid voor wat er is gebeurd gisteren avond op me”. Dit zei Elsa Krozendijk dit weekeinde aan de pers. Belast met de Carnaval’s Koningin-Commissie van de SMAC, reageerde Krozendijk op de blunder die zaterdag avond tijdens de verkiezingen van Carnaval’s Jeugd Koningin voor Carnaval 2015 had plaatsgevonden. Aan het einde van de verkiezingen was de verkeerde Carnaval’s jeugd koningin als winnaar gekozen, en werdt dit snel teruggedraaid. Krozendijk maakte meteen kenbaar dat zij haar ontslag indiende per direct en niet langer meer belast zal zou zijn in de commissie van de verkiezingen van Carnavalskoningin. “Ik kan mijn werkzaamheden niet voortzetten na hetgeen gisteren avond is gebeurd” aldus Krozendijk. Zij heeft bevestigd dat zij de werkzaamheden als PR voor de  SMAC wel blijft uitvoeren. “Niet alleen mezelf, maar de hele commissie wilt op een transparante wijze naar buiten toe komen. Mede namens de hele commissie biedt ik onze welgemeende excuses aan alle 3 de kandidaten die deel hebben genomen aan de Carnaval jeugd koningin verkiezingen. Vermoeidheid heeft hier een rol gespeeld, met als gevolg dat ik een en ander niet heb geverificeerd" zegt  Krozendijk vervolgens. Aanwezig tijdens de persconferentie waren enkele Carnaval’s koninginnen en de juryleden, verantwoordelijk voor de Carnaval’s jeugd koningin verkiezingen.