Varios automobilista a perde nan plachi di number di auto den awacero

Posted on 10/3/2020, 11:52 AM AST | Updated on 10/3/2020, 11:53 AM AST

ORANJESTAD – Debi na e yobida di awa diasabra mainta, varios automobilista a perde nan plachi di number di auto. Riba Watty Vos Boulevard, tabatin por lo menos 4 set di plachi cu a wordo haya riba caminda door di personal di limpiesa. Ta supone cu esakinan por wordo reclama despues na DOW, ya cu ta nan a duna orden na e ekiponan di limpiesa pa haci e trabou di drecha e caminda di tal forma cu e por keda traficabel. Ta custumber cu ora cu autonan pasa den awa asina, e plachinan por los, cu tur consecuencia. Remarcable ta cu hasta un plachi di un ‘dienstwagen’ esta di gobierno, a keda perdi.