ORANJESTAD – Cuerpo policial a anuncia diahuebs merdia cu dos polis a test positivo pa COVID-19. Como tal lo tin reglanan hopi estricto mirando e situacion aki pa seguridad di e coleganan di polis. Lo haci uso di e mondkapje ora cu ta atende cu polis na warda di polis, pasobra esaki ta importante ora cu ta entrega keho of tin contacto cu polis. Tur polis tin e material necesario cu mester pa proteha nan mes. Asina mes por lo menos 2 agente policial a test positivo. Tin mas polis cu a haci test aunke no por a bisa e cantidad, pero e resultado no ta conoci ainda. Asina Alto comisario Vanessa Tjon-Kock a confirma durante un conferencia di prensa diahuebs.