Na Bonaire a test dos repatriante positivo pa COVID-19

Na Bonaire a test dos repatriante positivo pa COVID-19

Posted on 7/14/2020, 9:14 AM AST | Updated on 7/14/2020, 9:15 AM AST

KRALENDIJK - Bonaire a raporta cu dos repatriante a test positivo pa COVID-19. Nan a bolbe recientemente for di Peru, y a keda den cuarentena. Conforme e regla di e isla, tur repatriante for di paisnan di riesgo, ta bay den cuarentena den un lugar central. Diadomingo ultimo a test e dos personanan aki cu tabata mustra di tin simptoma. Dialuna anochi e test a drenta, cu a confirma cu nan tabata positivo pa COVID-19. A cuminsa mesora cu e contact tracing. Tur dos persona contagia ta mayor di edad y tur dos ta bon teniendo cuenta cu e circumstancianan.