Gabinete di Gobernador a sende pagara pa core cu fucu

Posted on 12/31/2014, 3:37 PM AST | Updated on 12/31/2014, 3:39 PM AST

ORANJESTAD – Gabinete di Gobernador no a keda sin tira su pagara pa core cu e fucu di 2014. Aunke cu gobernador mes no a sende e pagara, esey no a haci e momento menos interesante y importante.