AMSTERDAM – Awe riba Dia di Rey, S.M. Rey Willem Alexander ta celebra su di 53 cumpleaños. Esaki a keda celebra diferente cu normal, relaciona cu e coronavirus COVID 19. Mescos cu a haci e peticion na tur hende, a pidi tur pa keda paden, pero pa celebra e momento aki si. Esey tabata e caso tambe di e Rey y su famia cu a keda paden. Despues di 10’or ora di Hulanda, e Rey a hiba algun palabra via television Hulandes. Prome cu esey Hulanda completo a canta e himno di Hulanda este e ‘Wilhelmus’. A sigui cu varios actividad cu e famia Real a sigui digitalmente. Pa 4’or ora di Hulanda ta caba cu e dia cu un brindis nacional. Noticiacla.com ta desea tur hende un feliz dia di Rey.