SETAR a desmantela tower di Telecommunicacion di 30 aña

Posted on 4/15/2020, 5:54 PM AST | Updated on 4/15/2020, 5:55 PM AST

(ADVERTORIAL)

ORANJESTAD - Diaranson mainta SETAR conhuntamente cu contratistanan local a desmantela e tower na Central Palm Beach despues di 30 aña. E tower aki no tabata den funcion mas y tabata pendiente pa desmantel’e. Mirando cu temporada di biento duro ta yegando a opta pa haci’e awo. SETAR a instala un tower nobo pa Central Palm Beach como parti di keda renoba y inverti den e infrastructura di SETAR. SETAR kier a gradici e contratistanan local Cerd N.V., All Tech N.V. y Amast N.V. pa a yuda nos cu e desmantelacion.