Durante toque de queda tabatin varios candela y objectonan benta riba caminda

Durante toque de queda tabatin varios candela y objectonan benta riba caminda

Posted on 3/25/2020, 9:14 AM AST | Updated on 3/25/2020, 9:15 AM AST

ORANJESTAD - Diamars anochi durante e toque de queda polis tabata man yen pa loke ta candela den diferente barionan. Asina vocero di polis Lito Laclé a informa. A topa cu barinan cu sushi cla pa wordo kima na Seroe Patrishi, tambe mas den anochi na madiki y tambe riba Watty Vos Boulevard.  Brandweer a presenta na e sitionan y paga e candela. Polis a haya nan confronta tambe den e dos ultimo dia tambe cu clabonan riba caminda,tambe objectonan manera bloki, palonan cu clabo den nan poni riba caminda. Potret suministra pa KPA.