Respaldo na Mahuma a inaugural edificio nobo

Respaldo na Mahuma a inaugural edificio nobo

Posted on 2/9/2020, 6:50 PM AST | Updated on 2/9/2020, 6:50 PM AST

ORANJESTAD – Diabierna atardi a efectua apertura di e edificio nobo di Respaldo na Mahuma. Entre esnan presente tabata gobernador di Aruba Alfonso Boekhoudt y minister di salud Dangui Oduber.   Salud mental ta un topico sumamente importante pero lastimamente den e ultimo gobernacion no a duna suficiente atencion riba e problema aki.  Minister Oduber a trece dilanti cu e ta kere den e systema di team ambulatorio cu ta yega te serca e persona cu ta sufri di salud mental. Tambe e mandatario a bisa cu door di negligencia y falta di atencion riba salud mental den e ultimo añanan e magnitud di problema a crese. Despues di mas di 30 aña Aruba ta haya su di dos policlinica pa yuda esnan cu problemanan di salud mental. Respaldo tin hopi necesidad di facilidadnan pa duna tratamento.