Celebracion Dia di Betico a cuminsa fo’i diabierna anochi riba Plaza

Posted on 1/26/2020, 3:38 PM AST | Updated on 1/26/2020, 3:38 PM AST

ORANJESTAD – Den cuadro di Dia di Betico, tabatin dos celebracion, e prome diabierna anochi cu e anochi cultural, unda cu entre otro Grupo di Betico a presenta un concierto hunto cu orchestra filharmonico. Basta hende a presenta pa e anochi ey. Diasabra mainta a sigui e ceremonia protocolario acostumbra, tambe riba Plaza Betico Croes unda cu a hiba discurso y a pone ofrenda floral. A sigui un sin fin di actividad rond di nos isla, deportivo, cultural y mas. Potretnan cortesia di Facebook Gabinete Wever Croes.