Please yuda nos haya Chicha bek!

Posted on 1/9/2020, 4:15 PM AST | Updated on 1/9/2020, 4:16 PM AST

ORANJESTAD - Di dialuna merdia 6 di januari Chicha a bai di cas y no a bolbe mas. Esaki den bario di Kas Paloma/ Bucuti / Simeon Antonio.

Chicha ta un chihuaha muher preto cu blanco e tin 9 aña.

Nos ta haya su falta masa hopi mes pasobra e ta un miembro di nos famia.

Tin un recompensa di 150 Afl pa esun cu por trece Chicha pa nos.

Por jama Maribelle na 5927790.

Masha danki.