N.V. Elmar a despedi di dos colega   Figaroa y  Faneyte

N.V. Elmar a despedi di dos colega Figaroa y Faneyte

Posted on 1/7/2020, 3:19 PM AST | Updated on 1/7/2020, 3:22 PM AST

ORANJESTAD - Recientemente a despedi di dos colega cu ta Hose “Gos” Figaroa y Flavio Faneyte. Gos a traha pa 47 aña y Flavio pa 43 aña largo fiel den servicio di N.V. Elmar. Como Director Interino di N.V. Elmar Sr. Albertico Koolman y tambe Personal ta gradici Hose “Gos” Figaroa y Flavio Faneyte pa nan trabao y dedicacion cu nan a desplega pa N.V. Elmar y awor nan lo bai disfruta di nan pensioen bon mereci.