Palo di luz mey mey di entrada na ex J.F.Kennedy ta halando atencion

Palo di luz mey mey di entrada na ex J.F.Kennedy ta halando atencion

Posted on 12/5/2019, 11:32 AM AST | Updated on 12/5/2019, 11:35 AM AST

ORANJESTAD - E palo di luz na altura di ex John F Kennedy School, cu ta den proceso pa bira parti di e departamento di Enseñansa ta hayando hopi atencion. No necesariamente positivo, sino mas bien di hilaridad y confusion. Sigur el a bira un topico di joke riba Facebook diahuebs, unda cu hopi ta cuestiona e asunto aki. E palo di luz ta mei mei di loke mester bira e entrada di e lugar, unda cu no por kere cu lo a pone un palo di luz eynan. Pero por a compronde cu e intencion lo ta pa kita e palo di luz, cu lo tabata eynan prome caba, y a opta pa traha rond di dje pa despues kita e palo di luz. No a logra haya reaccion oficial di DOW riba e asunto aki. Sigur e potret aki ta uno cu ta laga pa interpretacion, hilaridad, tristesa y atencion. Potret di Noticiacla.