A evacua personal den terminal di yegada di Aeropuerto Reina Beatrix

A evacua personal den terminal di yegada di Aeropuerto Reina Beatrix

Posted on 10/16/2019, 9:58 AM AST | Updated on 10/16/2019, 10:00 AM AST

ORANJESTAD – Awe mainta aeropuerto Reina Beatrix a evacua tur persona den e terminal di yegada, debi na un problema cu e sistema di UPS (Uninterruptible Power Supply )den e centro di comunicacion. Asina representante di aeropeurto Barbara Brown a comunica awe mainta. No ta conoci exactamente kico e embergadura di e problema ta exactamente. A busca cuerpo di bombero pa atende e situacion y evalua si ta kita e sistema UPS of no. MIentrastanto buelonan por a sigui opera, pero pasaheronan cu tabata yega Aruba, no por a baha di avion ainda. Keda pendiente pa mas informacion.