Casa y yiunan di Watty Vos (dfm) lo inaugura Watty Vos BLVD otro luna

Casa y yiunan di Watty Vos (dfm) lo inaugura Watty Vos BLVD otro luna

Posted on 10/7/2019, 5:27 PM AST | Updated on 10/7/2019, 5:28 PM AST

ORANJESTAD – E casa y yiunan di Watty Vos (efm) lo inaugura e proyecto Watty Vos Boulevard otro luna na Aruba. Asina minister di infrastructura Otmar Oduber a confirma pa noticiacla.com. Ta trata di e casa Tibisay (Biby) Vos y su yiunan. Nan lo ta na Aruba pa e acto cu ta tuma lugar dia 28 di November proximo. Tibisay Vos tabata na Aruba siman pasa hunto cu e yiu mayor Edgar, y a reuni cu tanto Oduber como minister di Labor Glenbert Croes. Aki nan a palabra un que otro y a bay di acuerdo pa haci e acto ceremonial, cu ta carga nomber di e casa, esta Edgar (Watty) Vos. E ta un proyecto cu a cuminsa durante gabinete Mike Eman II, y ta keda completa den de proximo luna. E ta encera e caminda conoci como ringweg, y ta conecta e parti di banda di aeropuerto te na area hotelero, cu mester crea alivio di trafico.