KLM tevreden met resultaten vluchten Aruba

KLM tevreden met resultaten vluchten Aruba

Posted on 11/21/2014, 8:45 AM AST | Updated on 11/21/2014, 8:46 AM AST

ORANJESTAD – De KLM is tevreden met de resultaten van de vluchten op Aruba. De recentelijk aangestelde algemeen directeur Pieter Elbers, heeft dit donderdag tijdens een vergadering in Nederland met de minister van Transport van Aruba, Otmar Oduber en de Gevolmachtigde Minister Alfonso Boekhoudt verklaard. Volgens Elbers is er de afgelopen jaren sprake van een sterke groei, reden waarom de KLM de service aan de passagiers wil gaan verbeteren. Op dit moment voert de KLM nog 5 vluchten per week uit op de route vanuit Aruba-Bonaire.