Turista ta 'parkeer' su auto den brug di Balashi

Posted on 6/25/2019, 4:16 PM AST | Updated on 6/25/2019, 4:17 PM AST

ORANJESTAD - Diamars merdia na e brug di Balashi caminda pa bay Pos Chikito un turista den un hyundai auto di huur a perde control debi na caminda muh,a y a bay dal den e muraya di e brug. No tabata tin ningun persona herida. Polis di trafico y roadservice tabata presente pa atende cu e dalmento. Roadservice su takelwagen a presenta pa kita e auto cu tabata pega na e muraya.