Persona a guli awa y fayece na Dos Playa

Posted on 6/15/2019, 11:42 PM AST | Updated on 6/15/2019, 11:44 PM AST

ORANJESTAD - Diasabra pasa di 6:30 atardi autoridad a keda informa di caso di persona cu a guli basta awa den lama na Dos Playa y a keda saca di biaha pa personanan cu tabata eynan. A cuminsa cu reanimacion mientras cu autoridad tabata na caminda. Helicopter di polis a lanta y a busca personal di ambulance na Sta Cruz y bay cu nan pa e sitio, esta Dos Playa. Mucho no por a haci e situacion ya tabata malo di e persona debi cu a guli basta awa y a fayece. A notifica dokter cu a presenta na post di brandweer Tanki Flip. Na e sitio Dos Playa alto comisario tambe tabata presente pa e ta na altura di e situacion.