Peaton alcansa pa auto na rotonde Pos Chiquito

Posted on 6/13/2019, 11:28 PM AST | Updated on 6/14/2019, 8:47 AM AST

ORANJESTAD - Un señora a keda gedal pa auto diahuebs anochi na rotonde Pos chikito. E tabata riba e zebrapad y e chauffeur di un toyota no a wak e y a dal e señora benta abou. El a resulta levemente herida. Ambulance a presenta pa atende cune. Polis di trafico tabata na e sitio pa tuma dato y a pone e chauffeur supla wak si e ta bebi