Turista a cay den awa na Mangel Halto y no por a sali

Posted on 5/14/2019, 9:52 AM AST | Updated on 5/14/2019, 9:53 AM AST

ORANJESTAD - Unidad policial, ambulance y brandweer dialuna anochi cu urgencia a keda manda pa Mangel Halto unda un turista femenino a cay den awa y no tabata por a sali. Ta personanan cu a scucha e grito a logra sake for di awa e tabata compania cu un famia. Pero ya tabata scur e momento ey. Cu cautela paramedico a traha cu e persona. A haya ayudo di tanto polis y brandweer pa cu e sucedido aki y a pone e victima poco poco riba e cama evita cu e haya mas dolor di heup. No ta  conoci si e por a cay den seco y a causa e incidente aki.