ORANJESTAD – E compania Mota Engil, responsabel pa e construccion di Watty Vos Boulevard, a laga varios rotonde (esnan nobo) sin luz diadomingo anochi. NoticiaCla a compronde cu minister encarga cu infrastructura Otmar Oduber mester a cay aden y hala atencion di esnan encarga. A yama DOW, cu na su turno a yama Mota Engil . Segun Oduber, e ta lamenta e suceso peligroso aki fuera di a hala atencion di Mota Engil, a pone nan responsabel pa esaki no ripidi su mes mas.
SITUACION AFECTA
E situacion a afecta un cantidad di rotonde den oranan trempan di anochi. Entre otro rotonde na SuperFood, Tanki Flip, Cumana, y Ponton tabata completamente den scuridad. Un rato pasa a confirma cu tur rotonde nan luz a keda cendi.