Polis a detene chauffeur intoxica despues di a causa accidente cu Harley

Posted on 2/10/2019, 12:46 PM AST | Updated on 2/10/2019, 12:46 PM AST

ORANJESTAD - Polis diadomingo marduga a detene un chauffeur intoxica despues di a causa accidente cu Harley Davidson.   Tabata riba L G Smith Blvd banda di ex cas di Gobernador na Playa diadomingo mainta trempan cu a keda registra un accidente serio entre auto y un homber riba Harley Davidson. Ta asina cu e chauffeur di e auto for di pariba lo a yega lora dilanti e motorciclista cu consecuencia di un accidente serio. E motociclista su pia a keda basta kibra debi na e impacto y ambulance a presenta cu urgencia pa atende cu e victima. Polis di trafico tambe a keda poni na altura pa presenta.